Mentor HMS

Den norske kirke satser på Mentor HMS

Etter en grundig vurdering fant Kirken at Mentor HMSoppfylte deres krav til kvalitet og brukervennlighet.

Erik Faye Lindvig, HR- og organisasjonsdirektør i Den norskekirke, forteller at systemet imponerte dem med sin funksjonalitet og intuitivebrukertilgjengelighet.

– Mentor HMS var det beste valget for oss, både når detgjaldt kvalitet og brukervennlighet. Systemets funksjonalitet og brukervennligegrensesnitt gjorde beslutningen enkel. For Den norske kirke har det vært viktigmed et system som ikke bare dekker kravene til HMS, men som også er lett åbruke for de ansatte i ulike deler av organisasjonen, sier han.

Mentor HMS er utviklet for å gjøre det enklere å registrereog følge opp HMS-aktiviteter og avvik. Systemet er designet for å tilpassesbåde store og små virksomheter, og gir brukerne rask tilgang til all relevantinformasjon. Med en slik løsning håper Den norske kirke å få en bedre oversiktover sitt HMS-arbeid, samtidig som de skal kunne redusere tidkrevende manuelleprosesser.

– For Mentor+ er det en stor glede å få en kunde som Den norskekirke, en av landets mest betydningsfulle organisasjoner. Vi er ikkeoverrasket, men veldig glad for at Den norske kirke er tydelig på at valgetfalt på oss grunnet kvalitet, og vi ser frem til å støtte dem i deresHMS-arbeid, sier direktør for Mentor+, Stephan Skjelvan.

Begge parter er enige om at overgangen til Mentor HMS kanbidra til en mer strukturert og sikker arbeidsplass, der både ansatte ogbrukere drar nytte av en moderne og tilpasset løsning.

Prøv produktene gratis i 30 dager!

Registrer deg og prøv produktene til Mentor+ gratis og uforpliktende i én måned.

Prøv gratis
Kontakt oss