Meny
Lukk
Mentor Personal hjelper deg med fraværsregistrering, personalmappe og rapporter.
Ansatte kan søke om fravær og registrere plusstid i systemet. Ansatte får oversikt over alle sine registreringer.
Personalleder kan se og håndtere saldo til den enkelte ansatte. Motta og behandle søknader i
systemet. Registrere fravær og plusstid på vegne av de ansatte.
Få oversikt over alt registrerte fravær for virksomheten, avdeling og ansatte. Se status for dagen i dag på forsiden av Mentor Personal
Få tilgang til ansattliste med kontaktinformasjon tilgjengelig for alle ansatte. Ansatte har tilgang til sin egen ansattprofil og kan endre personinformasjon. Enkel arkivering i henhold til GDPR ved avslutning av arbeidsforhold.
Lag din egen profil hvor du kan legge inn bilde og virksomhetens visjon som vises til alle ansatte. Få oversikt over alle avdelinger i virksomheten og hvem som tilhører hvor. Egen kontaktliste, hvor virksomheten kan registrere kontaktinformasjon til sine samarbeidspartnere, bedriftshelsetjenesten med flere.
Få enkel rapport og oppsummering av alle registreringer i fravær og plusstid for alle ansatte.
Du kan enkelt navigere til Mentor HMS fra Mentor Personal. Ved å benytte snarveien, kan du åpne systemet i en ny fane. Dette gjør det mulig for deg å jobbe med begge systemer samtidig.